Llistes baremades d'inscripció per al curs 2020-2021
29 de juliol de 2020
Ja podeu consultar la llista baremada de sol·licituds que han demanat el centre i l'ensenyament en primera petició amb el barem definitiu a 24/07/2020.
Oferta de places per al curs 2020-2021
Informació important sobre el desenvolupament de les Proves d'Accés a Cicles Formatius d'Arts Plàstiques i Disseny de Grau mitjà i Grau superior
En el context social actual, degut a l’emergència sanitària ocasionada per la COVID-19, i d'acord amb el previst en el pla PROCICAT us detallem les mesures concretes que cal aplicar durant el desenvolupament de les Proves d'accés a l'escola.
Tots els aspirants han de dur mascareta, la documentació (DNI, NIE, Passaport) i tot el material que els calgui per a la realització de les proves ja que l'escola no pot proporcionar cap material.
Per tal d'evitar aglomeracions a l'accés, s'han establert uns horaris per a la convocatòria.
Consulteu els llistats de torns
Proves de Grau mitjà
Prova de matèries comunes
25 de juny de 2020, a les 8.30h
DNI 20565856S
DNI 49768913H
DNI 47894869Z
DNI 20562142G
DNI 49504044V
Prova específica
Consulteu la llista de material necessàri per a la realització de la prova específica de Grau mitjà
26 de juny de 2020, |
26 de juny de 2020, |
DNI 49240998E DNI 20565856S DNI 47747500Y DNI 49877815S DNI 47748796Z DNI 20561382A DNI 47118021Z DNI 47749499G NIE Y2656525Q DNI 26066614R DNI 36517108P DNI 20561276N DNI 20563282V DNI 25370302Z DNI 47127889S DNI 49768913H DNI 49769494R |
DNI 25366253J |
Pla de reobertura de centre per al curs 2019-2020 en Fase 2 del pla PROCICAT
a partir del 2 de juny de 2020
Atenent les instruccions del Departament d’Educació, a partir de la data d’entrada a la Fase 2 del pla PROCICAT en el nostre territori, l’escola facilitarà orientació personalitzada i acompanyament als alumnes i famlies que ho sol·licitin.
Podeu sol·licitar cita prévia en qualsevol d'aquest dos enllaços:
- Acompanyament i suport acadèmic (de 10 a 13h, 30min. Del 2/6 al 19/6)
- Tutoria (de 10 a 13h, 30min. Del 2/6 al 19/6)
O bé telefònicament, de dilluns a divendres de 10 a 13h, al telèfon 938 921 362
El curs 2019-20, a nivell lectiu, acabarà en format telemàtic el 19 de juny.
Les entrevistes es limitaran a una única persona per cita i caldrà respectar totes les indicacions de les autoritats sanitàries i les normes bàsiques de protecció com la higiene de mans i mascareta.
Represa de la lectivitat
1 d'abril de 2020
El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, va prendre la decisió de tancar, a partir del dia 13 de març, tots els centres educatius del país i, per tant, van quedar suspeses les classes presencials i tots els procediments i tràmits escolars.
L’Ajuntament de Vilafranca, en compliment d’aquestes instruccions, va suspendre tota activitat presencial, a l’Escoles de l’Institut Municipal de Formació a partir de la data fixada.
Aquesta aturada escolar és lectiva, no és un període de vacances, el professorat continua actiu de manera telemàtica per tal de gestionar de la millor manera possible el treball competencial amb l’alumnat. Cal tenir en compte que l’aprenentatge en els tallers i les aules tècniques és difícilment substituïble. L’equip docent del centre, en compliment de les instruccions del Departament, continua tenint la responsabilitat de coordinar i regular les activitats didàctiques que es proposin durant aquest període excepcional.
Tots el serveis educatius, direcció, coordinació, tutoria, administració, etc., també continuen treballant per tal de poder atendre, de la millor manera possible, la gestió acadèmica del centre que ha de continuar fins a la finalització d’aquest curs. S’ha habilitat, també, un sistema d’atenció a l’alumnat i les seves famílies que tant pot ser per via telefònica com telemàtica.
És per tot això que l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès preveu mantenir les quotes actuals, per tal de poder fer front a la despesa ordinària i de personal que fan possible la continuïtat del centre en aquestes circumstàncies tan adverses. De fet, us recordem que els rebuts mensuals corresponen a un import global de matrícula que es prorrateja en 10 rebuts anuals per tal de facilitar-ne el pagament. En aquest sentit, es garanteix que l’alumnat podrà acabar graduant el curs, tot i que amb les adaptacions corresponents derivades d’una situació tant excepcional com la que estem vivint.
Us recomanem que intenteu mantenir oberts els canals de comunicació amb l’escola. Seguiu les indicacions, recomanacions i protocols que estableix el Departament de Salut pel que fa a la prevenció del virus i que podeu trobar al web http://canalsalut.gencat.cat/coronavirus
Al web de l’escola http://arsenal.cat i al moodle del centre us mantindrem informats de qualsevol canvi que es pugui produir.
Esperem poder reprendre l’activitat normal el més aviat possible.
Si has acabat el cicle, inscriu-te a la borsa de treball de l'escola
Els cicles formatius de grau mitjà i de grau superior són estudis professionalitzadors que acrediten els coneixements i habilitats necessaris per al desenvolupament de la teva activitat professional.
Les pràctiques en empreses, les pràctiques realitzades a la UE mitjançant el programa ERASMUS i la Formació en Entorn Laboral (FEL) permeten el primer contacte dels nostres alumnes amb les empreses del sector.
L'escola ofereix a tots els alumnes que finalitzen els seus estudis formar part de la borsa de treball que gestiona l'Oficina Municipal de Treball per tal d'accedir a les ofertes de feina realcionades amb la seva formació.
Si vols formar part de la Borsa, tan sols has de comunicar-ho a secretaria de l'escola, on t'informaran de quins passos cal seguir i quina documentació cal aportar.
Les empreses poden adreçar les ofertes de feina a l'Oficina Municipal de Treball
Servei d'Assessorament i Reconeixement acadèmic per professionals que no disposen de la titulació acadèmica
25 juliol de 2018
S'adreça específicament als professionals amb experiència que no disposen de la titulació acadèmica que permeti acreditar la seva competència en l'exercici de la seva professió.
El servei d'Assessorament i Reconeixement permet a aquests professionals obtenir el reconeixement acadèmic de la seva experiència professional acreditada i optar, mitjançant els cicles formatius, a una titulació técnica que els acrediti. Actualment l'escola ofereix assessorament en totes les especialitats d'Arts Plàstiques i Disseny i el reconeixement de les especialitats de Joieria i disseny gràfic i audiovisual.
Informeu-vos de les convocatòries d'Assessorament i de Reconeixement al web de l'escola o bé a la secretaria del centre.
Pàgina 2 de 4