Resultats de la formació

Estadístiques per curs

Nombre de graduats per curs

Inserció laboral

 

Jordi Masó, alumne de joieria artística, és el responsable del disseny i producció del Gall commemoratiu de la fira d'enguany

15 de desembre de 2018

Carme Ruscalleda amb en Jordi Masó en el moment de rebre el Gall commemoratiu de la 354a Fira del Gall de Vilafranca

Jordi Masó ha dissenyat i produït el gall commemoratiu des dels mòduls de Projectes de Joieria i Taller de Joieria, sota la direcció de Rosa Boqué i Anna Rafecas respectivament. 

El dissabte 15, a la Carpa de la Mostra Gastronòmica, l'escola portarà a terme el Taller de Pintura amb Vi "Auca del Xarel·lo, amb la Pilarin Bayés", de 18 a 18.30h (grup de 6 a 8 anys) i de 18.30 a 19h (grup de 9 a 12 anys).  Aquesta activitat ha estat concebuda en suport a La Marató de tv3, dedicada enguany a la recerca contra el Càncer.

Com en d'altres ocasions, la instal·lació de galls, gallines i polls de poriestiré dissenyats i produïts a l'escola, estan presents a les façanes del centre i senyalitzen l'itinerari cap al recinte de la firal.   

Podeu trobar més informació a http://www.turismevilafranca.com

El projecte final de Carla Mancebo ha representat l'escola a Joya Barcelona 2018

10 octubre de 2018

Projecete de Carla Mancebo

El projecte ha tingut molt èxit i ha atret l'interés de visitants i col·lectius nacionals i internacionals. La proposta s'inspira en les darreres tendències en restauració per desenvolupar peces que integren elements de la vaixella que poden ser portats sobre el cos. Aquestes peces esdevenen eines per despertar els sentits i transmetre les sensacions que provoquen el aliments triats.


http://www.joyabarcelona.com/index.php/en/

El Projecte Final de Sara Sintes ha estat el seleccionat per a la nova imatge de la fira Subirats Tasta'l

25 de novembre de 2018

Sant Pau d'Ordal, Subirats

Subirats Tasta'l 2018

Sara Sintes, alumna de Gràfica Audiovisual, ha desenvolupat la imatge de la mostra de Subirats com a part del seu Projecte Final

El projecte ha consistit en el desenolupament de la imatge visual constant i els materials de campanya de la mostra de gastronomia i productes vitivinícoles que té lloc a Sant Pau d'Ordal, al Municipi de Subirats. Els responsables de la mostra van seleccionar el projecte de la Sara Sintes entre el total de propostes que van el·laborar els alumnes de Comunicació Gràfica i Audiovisual sota la direcció de la professora Sònia Cabestany.

20 de març de 2014

CCCB, BARCELONA

Cristina Amat, Patrícia Miralles i Carla Soler presentaran a l'auditori del CCCB els seus Projectes finals

 

Les Obres Finals d'Alba Corredera, Javi Royo i Anna Via, i els Projectes finals de Cristina Amat, Patrícia Miralles i Carla Soler representaran l'escola davant una amplia mostra de l'empresariat català

El proper dijous 20 de març tindrà lloc al CCCB la “II Jornada d'Art i Disseny: de l'escola a l'empresa”.

En el marc d'aquesta jornada, s'han seleccionat obres i projectes finals realitzades pels alumnes de les escoles d'art i disseny de Catalunya -tant públiques com privades- que hagin excel·lit durant el curs 2012-13 o que presentin un caràcter innovador i atractiu per a l'empresariat.

Ampliar informació

 

 

Imatge cedidad per Grupo DuplexLa beca consisteix en una estada de formació a les instalacions de l'empresa a Madrid

La firma va seleccionar l'Eva entre els estudiants que representaven les cinc escoles de joieria catalanes a JOYA, Setmana de la Joieria Contemporània de Barcelona.

Luxenter, guardonada amb el II Premi Internacional ARTE y JOYA, és una reconeguda empresa del sector joier present arreu d'Europa, Amèrica i Àsia.

Podeu trobar més informació a:
http://www.grupoduplex.com/
http://www.goldandtime.org/nexogold/

Subcategories

III Jornada d'Art i Disseny: de l'escola a l'empresa


Dijous, 5 de maig de 2016

AUDITORI AXA, ILLA DIAGONAL, BARCELONA

L'escola participa enguany en la segona jornada “Art i disseny: de l’escola a l’empresa”, on es presenten una mostra dels millors projectes finals de l’alumnat dels cicles formatius de grau mitjà i superior

En el marc d'aquesta jornada, s'han seleccionat obres i projectes finals realitzades pels alumnes de les escoles d'art i disseny de Catalunya -tant públiques com privades- que hagin excel·lit durant el curs 2014-15 o que presentin un caràcter innovador i atractiu per a l'empresariat.

La “III Jornada d'Art i Disseny: de l'escola a l'empresa” ha estat organitzada pels departaments d’Ensenyament i Cultura amb l’objectiu d’establir un diàleg que consolidi les relacions que des de sempre han mantingut les organitzacions empresarials, educatives i culturals a tot el territori.

Aquesta iniciativa vol contribuir a difondre el paper del disseny a l’hora de reforçar el lideratge i el posicionament de Catalunya en aquest àmbit contribuint a millorar la comprensió del rol que tenen les escoles d’art i disseny en el creixement econòmic i la competitivitat del país. Així mateix es vol destacar el compromís que les escoles de Catalunya adquireixen en garantir una formació artística de qualitat als professionals qualificats, per tal de donar respostes integrals al món empresarial.

Com és per tots sabut, el disseny és considerat coneixement i creativitat que genera valor afegit als productes i serveis, i per això es constitueix com una important disciplina amb un fort impacte sobre la competitivitat d’empreses de tots els sectors.

 

Podeu descarregar el programa de la jornada en PDF

Podeu ampliar aquesta informació al web de la Xarxa Telemàtica Educativa de Catalunya 

Projectes i obres finals seleccionats

Els projectes han estat realitzats durant el curs 2013-2014

Projectes i obres finals seleccionats

Els projectes han estat realitzats durant el curs 2014-2015

Text introducció

 

 

La Font, 43
08720 Vilafranca del Penedès
Barcelona

Tl. 938 921 362

escola@arsenal.cat