Els projectes finals d'Olga Cantalosella, Xavier Duran i Aleix Jové han estat guardonats als premis Kibuc

22 de juny de 2015

Olga Cantalosella

L'escola ha obtingut els tres premis en l’apartat de Comunicació gràfica i audiovisual amb la campanya promocional dels mobles Transfer 

Un total de nou alumnes, tres d’ells de l’Escola Municipal d’Art Arsenal de Vilafranca, van rebre dilluns els Premis Kibuc als projectes presentats per l’alumnat de les escoles d’Art i Disseny de Catalunya. Els guardons s’emmarquen en l’acord de col·laboració entre el Departament d’Ensenyament de la Generalitat i l’empresa de mobles i complements de la llar, per tal de promoure els estudis professionals artístics en el sector del disseny.
En l'apartat de gràfica publicitària i audiovisual 3 alumnes de l'escola Arsenal s'han endut els 3 premis que s'atorgaven. Olga Cantalosella, de gràfica audiovisual, el primer premi; Xavier Duran, de gràfica publicitària, finalista, i Aleix Jové, també de gràfica publicitària, una menció.
El concurs responia a un encàrrec, briefing, de l'empresa de mobles que els alumnes van resoldre en el marc del seu projecte final.

Aquest curs han participat en els premis les escoles següents: L’Escola Municipal d’Art Arsenal de Vilafranca del Penedès, L’Escola Municipal d’Art i Disseny La Garriga, L’Escola d’Art i disseny Illa de Sabadell, L’Escola d’Art i Superior de Disseny Deià de Barcelona, L’Escola d’Art i Superior de Disseny Llotja de Barcelona, i L’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot.

 

Premi
Olga Cantalosella de l’EMA Arsenal de Vilafranca del Penedès per la seva campanya publicitària que incorpora les noves tecnologies i aplicacions 3D, aportant noves idees i fórmules de comunicació.

 

Albert Abella, director del centre, recull el premi en nosm de Xavier Duran

Finalista
Xavier Duran de l’EMA Arsenal de Vilafranca del Penedès pel seu projecte que integra la idea i el concepte de la marca a una bona solució gràfica.

 

Aleix Jové

Menció
Aleix Jové de l’EMA Arsenal de Vilafranca del Penedès pel seu projecte que formula idees i propostes de comunicació sense perdre la filosofia de la marca.